Както винаги вадя темата прекалено рано, но форумът ми изглежда нещо малко заспал.
Пък и аз неща съм на ръба на нервна криза та белким пишейки списъци се повзема в ръце.Ето част от моя списък, пък после следват update и размисли.
Заглавие - кефометър - защо
Kill Me Baby - 6/10 - сладка нискобюджета комедийка
Aquarion Evol - 6/10 - скъпа шарена графика и анимация, но безумен сюжет
Danshi Koukousei no Nichijou - 8/10 - най-добрата комедия за годината
Buta/Wasurenagumo - 6/10 - най-яките тренировъчни проекти
Kuromajo-san ga Tooru!! - 5/10 - приятно и непетенциозно кодомо
Lupin the Third: Mine Fujiko to Iu Onna - 6/10 - безспорен дебилизъм (особено, като видиш края), но пък имаше безумно шантава графика и поне аз си падам странни интерпретации на познати герои. Сеютата също играеха добре (някои бяха оригиналните, други бяха подходящи заместници)
Uchuu Senkan Yamato 2199 - 7/10 - най-добрият римейк на класическо заглавие за всички времена. Става за гледане дори да не си гледал оригинала. Жалко, че излиза толкова бавно.
Seitokai Yakuindomo OVA - 6/10 - продължение на дебилнато комедйка фрашкана с мръсни игри на думи.
Hyouka - 7/10 - това май никой не го харесва освен мен. Бавно, училищно, псевдомейтантейско.
Sword Art Online - 5/10 - бе тъпо ми е ама някак го влача (заради косата на Асуна и елфския и пиърсинг
)
Jinrui wa Suitai Shimashita - 8/10 - едно от свежите неща през годината. Хем сюрреалистично, хем sci-fi постапокалиптично, хем комедийно, хем SOL. Трудно ми е да го опиша ама е пълно с шантави идеи и кавайщина.
Yuru Yuri 2 - 5/10 - поредната кретенска комедия в списъка, нищо особено.
Binbougami ga! - 7/10 - хайде това да не е на второ, но поне е на трето място в класацията ми за най-добра комедия през годината.
Joshiraku - 7/10 - номер четири в същата класация
Chousoku Henkei Gyrozetter - реално 3/10, толкова е лошо, че чак добро 7/10 - идиотизмът и шарените му картинки ме радват
Tonari no Kaibutsu-kun - 8/10 - ако приемем, че е комедия (аз за това го гледам), номер две в класацията за годината
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! - 5/10 - някак шаренията му става за разтуха
Gintama (2012) - 7/10 - е, това си е абонамент
Hidamari Sketch x Honeycomb - 6/10 - това е малко по-слабо от предните сезони, ама става.
Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster - 5/10 - засега го следя ама пряко сили. Рикапите с любовния триъгълник са всъщност това, което го дърпа назад.
Teekyuu - 5/10 - поредната short дебилщина, която ми помага добре да бягам от ежедневието
Psycho-pass - ... - всъщност съм гледал само две серии. Изглежда обещаващо, ама хич не ми идва настроението да го гледам.
Robotics;Notes - 5/10 - абе скука ама го следя
Забележителни drop-ове:
Nisemonogatari - не дропнах сезона, но той е причината да дропна поредицата
Uchuu Kyoudai - не се оказа заглавие, като за мен
Accel World - nope!
Zetman - nope!
Shirokuma Cafe - гледаше ми се нещо ретардско...и получих повече отколкото можех да преглътна
Sankarea - блях, секси зомби ама друг път!
Sakamichi no Apollon - твърде много емоции и драма
Kuroko no Baske - това беше некво с педали
Nazo no Kanojo X - бахти дебилщината...иначе керъктър дизайнът ме кефи
Tasogare Otome x Amnesia - това не го дропнах, но съжалявам, че не го направих. Сетингът и графиката лъжат за съдържанието
Jormungand - не знам защо, но ми лазеше по нервите...а уж харесвам екшъни.
Eureka Seven Ao - това ми беше по-противно и от Eureka Seven
Moyashimon Returns - разочарован съм. Не дропнах сезона, но дропнах поредицата (ако въобще има продължения).
Muv-Luv Alternative: Total Eclipse - дори не помня какво гледах от него и защо го дропнах
K - гнъс
Magi - нещо ми го раздуват за ултимативен шонен, ама никак не ми пука приключенията и героите в него.
Има още неща да излизат включително разни филми или пък поредния Lupin III спешъл и т.н.
Обаче едно е ясно - постна година.