Аз мисля, че годината се позаформи и освен 1-2 OVA-та и decline в качеството на излизащите заглавия, друго не можем да очакваме.
Естествено има да излизат и няколко филма на видео, обаче общата картина вече трябва да е ясно.
Смятам да изредя, кое ме радва до тук, пък после ще добавям.
Качествени заглавияSenyuu - кратко и гениално. Пълно с хумор и безброй референции. Сеютата играят страхотно.
Suisei no Gargantia - половината от епизодите са излишни, а някои от героите досадни. Компенсира със страхотна графика и интересен и смислен sci-fi сетниг. Част от сеютата играха перфектно.
Hataraku Maou-sama! - приятна ром-ком-ка със страхотна графика и игра на сеютата.
Yahari Ore no Seishun Lovecome wa Machigatte Iru - това мястото му не е баш тук, но не е в по-долната категория. Някъде помежду. Приятна комедийка. Визуално също беше приятно.
Yondemasu yo, Azazel-san. Z - още от същата цинична простотия, каквато са първия сезон и OVA-тата. Зарадва ме много.
Servant x Service - де факто не е нищо особено, обаче ме кефи колко много постигат с семплия дизайн, пестеливата анимация и леко странния лаконичен хумор. Радвам му се може би повече отколкото заслужава.
Uchouten Kazoku - всичко в това аниме е странно. Героите, дизайните, хуморът и дори музиката. Кефи ме страшно много (въпреки, че както се оказа дори не съм разбрал правилно една от сюжетните линии
). Сеютата играят много добре.
Kill La Kill - кретенско, гротескно и тъпкано с идеи. В последният епизод малко забави темпото в стил PSG, но да се надяваме, че ще продължи да се развива.
Samurai Flamenco - изненадата на сезон есен. Всъщност още не е ясно какъв тип заглавие е (освен очевидните заемки и пародии с други жанрове) и накъде ще се развие, но ме кефи доста. Геройщините на пълни откачалници и последствията от тях в относително реалистичен свят.
Среднисти, но приятни заглавияMangirl! - беше приятно, но само толкова. MOE и кавайнес без разни простотии. Май вече това е достатъчно да ме зарадва.
Cuticle Tantei Inaba - приятна комедийка. MOE дизайн. Тонове гегове, но не всичките толкова смешни.
Courtesy of Zettai Karen Children: The Unlimited Hyoubu Kyousuke - това не беше с такъв голям бюджет като първия ZKC, но пък е приятно за гледане. Перфектна адаптация на един от арковете в мангата, а останалото е нелош spin-off.
Sasami-san Ganbaranai - доста сюрреалистично, но в края на краищата нищо особено. Средниста Shaft-щина.
Namiuchigiwa no Muromi-san - приятна нискобюджетна gag комедийка.
Ginga Kikoutai Majestic Prince - приятна cheesy space opera. Най-ценното са масовите космически битки. Останалото е рециклаж.
Toaru Kagaku no Railgun S - с изключение на няколко наистина яки серии, вторият сезон ми се стори пропадане надолу.
Love Lab - почна много добре и кавайски, но финалът беше тъп.
Non Non Biyori - кавайщина но без сексуални извръщания. Ето така ги обичам.
Log Horizon - това се оказа едва ли не някакво политическо в RPG свят. Да видим какво ще излезе, но засега ми е среднисто. Иначе анимацията и фоновете не са лоши.
Yuusha ni Narenakatta Ore wa Shibushibu Shuushoku o Ketsui Shimashita - отдавна не бях гледал ечи, което да си дава толкова зор с world building-а и историята.
Заглавия които ме разочаровахаShingeki no Kyojin - голямото ми разочарование за годината. Сетингът и светът в който се развива действието са толкова обещаващи...но получих още от същият тип комерсиални боклуци като Code Geass и Full Metal Alchemist (ама има да ги гони по общо качество на анимацията и организация на проекта), някаква препържена и мазна манджа дето дразни сетивата, а не ги кефи.
Е, признавам подобни невъзможности се радват на голямо почитание и фендъм.
Засега ще се въздържа да добавям Kyousougiga и Aoki Hagane no Arpeggio: Ars Nova, защото и двете почнаха малко по-обещаващо в началото, а сега заорават нос в глупости.