Аз още не съм решил.
Сега като гледам май списъкът ми доста плосък и кичозен се оказа. Предимно комедийки.
Има още да мисля и анализирам, защо ми харесва това или онова (най-вече щото няма друго).
Най-добро:
Mushisi продълженията - не са толкова яки колкото първия сезон, но биват.
Space Dandy - защото е откачено.
Екшън:
Shingeki no Bahamut: Genesis - всички холувидски бокбъстъри наведнъж...с изключително шарена графика.
Akame ga Kill! - екъшн + комедия + МОЕ + висока смъртност + драма. Абе боен шонен, ама на бързи обороти.
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works (2014) - малко по-смислено от старото и много по-красиво нарисувано.
Псевдо военна псевдо драма:
Shirogane no Ishi: Argevollen - + мека
Комедии:
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Tonari no Seki-kun
Witch Craft Works
Gugure! Kokkuri-san
Разни:
Kiseijuu: Sei no Kakuritsu - идеята е много любопитна, но нещо фокусът вечно се мести от паразитите към междучовешките отношения, които са скука.
Terra Formars - кретенийка ама ме радва с идиотията си.
Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka - нелошо продължение на Gargantia.
Mahouka Koukou no Rettousei - на това му харесах само две-три серии. Та не знам дали въобще да го пиша тук, ама да спомена, че ми се мяркаше пред очите.
Отакуцентрични приключенски (разбирай, мен си ме радват, ама реално нищо особено):
Hitsugi no Chaika
Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda
Ryuugajou Nanana no Maizoukin
Mekakucity Actors - почна добре, но разработката към края беше отврат.
Отакоцентрични комедии (разбирай, мен си ме радват, ама реално нищо особено):
Robot Girls Z
Jinsei
Ore, Twintails ni Narimasu
Mikakunin de Shinkoukei