Dimension W ep. 5 - шаренийките като обикновено си бяха много добри, но хич не загрях защо pocket dimension-а създаден от експерименталната намотка взаимодейства точно така с реалния свят, защо хората в него бяха такива психопати и как роботката имаше известна власт в него.
Май всичко зависеше от изчанченото съзнание на човекът създал този свят - то караше всички двойници да се държат откачено, но пак нещата не се навързват.
Бе, незадоволителен финал на арката.
Durarara!!x2 Ketsu ep. 5 - доста неща се заплетоха в серията. Определено стана по-интересно и по-напрегнато, в сравнение с предните серии.
Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns 2nd Season ep. 15 - тази арка е по-добре анимирана и технически изпипана от останалите в сезона. Нищо друго положително не се сещам да кажа.
Koukaku no Pandora ep. 5 - това си е отчайващо тъпо и ми писна окончателно. Дроп.
Dagashi Kashi ep. 5 - май най-досадният епизод до тук.
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu ep. 5 - комичният тандем кицуне-тануки беше доста добър.
Sushi Police ep. 5 - от скучните серии.
Ojisan to Marshmallow ep. 5 - добре де, странните фетиши са странни, но нищо смешно в серията.
Boku dake ga Inai Machi ep. 5 - подозрението ми, че става дума за двойка сериини убийци се засилва. Типът който уби майката на главния герой сякаш беше по-млад и на неговите години, а общинския политик, с който говореше шефът на пицарията ми изглежда по-възрастен. Евентуално това са русият съученик и даскала.
HaruChika: Haruta to Chika wa Seishun Suru ep. 5 - писна ми от тъпизмите на това чудо. Дроп.
Prince of Stride: Alternative ep. 5 - този епизод го изби на драма...толкова клиширана, че чак ми беше смешно.
Teekyuu 7 ep. 4 - както обикновено.
Gintama° ep. 38-43 - арката с убийството на шогуна беше прилична и горе-долу стандартна за по-мрачните аркове на Гинтама.
Тъпото и досадното бяха спомените от детството. Те тези хлапета имаха повече акъл от възрастните си версии, а и историята беше откровено малоумна.
Aftermath-тът от ситуацията обаче е логичен и типичен да японските нрави.
Lupin III (2015) ep. 18 - "Тайната вечеря" (не знам за кой път през този уийкенд), но с голямо плюскане. Апропо, тайателите въобще не изглеждат така. Някакво друго беше пиатото.
Както съм писал и преди, историята с Леонардо и действията на МИ6 доста безсмислено се навързват в шоуто.
Lupin III: Twilight Gemini no Himitsu - от по-тъпите и грозно нарисувани филми. Сложих му най-ниската оценка от целия френчайз.
Lupin III: Napoleon no Jisho wo Ubae - това също беше зле и като визия, и като история.
Някаква кръстоска между Lupin III и Wacky Races
Пак ниска оценка, като горното.
Lupin III: Seven Days Rhapsody - това беше малко по-поносимо, но финалът му е в нищото. Оценка един пункт над горните.
Lupin III: Lupin vs. Fukusei-ningen - като за най-старото кино заглавие с Люпен Трети може да си позволи някои слабости на ниво анимация и на ниво сюжет, защото предполагам по онова време френчайзът още не се е бил разраснал толкова, а и авторите му са ползвали някакви 60-тарски разбирания как трябва да изглежда един анимиран филм.
Всъщност точно карикатурните, минималистичните и сюрреалистичните сцени са най-ценното за мен тук.
Изпитах и някакво странно чувство за дежа вю. Май в детство си съм го гледал, но не от начало до край, а само средната част. Подозирам, че е било на някои от така наречените "Детски утрини". Тогава пускаха нон-стоп анимации и децата можеха да влизат и излизат, когато им скимне без да купуват билет.
Такива се организираха и в кино Урвич, което в момента не съществува, но беше на две преки от нас.
Ако някой друг си спомня дали този филм са го давали по кината у нас? Може да не е бил с името "Люпен Трети", а само с подзаглавието "Загадката на Мамо".
Майтапът е, че не е баш по съвременните разбирания за детско. Примерно Фуджико се мярка доста често по евин костюм.
Lupin III: Honoo no Kioku - Tokyo Crisis - това е доста по-добре анимирано от останалите и съдържа прекрасни екшън сцени. Сюжетът естествено не е особено дълбок или смислен.
Филмчето ме изкефи, затова и давам най-висока оценка в сравнение с изброените по-горе люпенщини.