Впечатленията ви от 2016?
За мен доста странна и противоречива се получи.
Множество очаквани неща ме разочароваха, докато заглавия от нехарактерни за мен жанрове ме изненадаха приятно,
Смятам да спомена само заглавията, които съм запомнил с нещо, не да правя сериозен и пълен обзор.
Добрите:
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu (2016) - в жанр (джосей + мелодрама) и от студио (Deen) на които не съм редовен абонат и въпреки тях доста интересно и красиво аниме.
Concrete Revolutio: Choujin Gensou - The Last Song - лек спад в някои епизода, но принципно на нивото на първи сезон.
Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge - неочаквано приятна минималистична комедийка.
Kidou Senshi Gundam: Thunderbolt - December Sky - добро обобщение и допълнение на ONA-та. Пак нещо, по което принципно не бих си паднал - твърде много драма и емоции, но пък са предадени стегнато и мотивирано, а останалото са безумно красиви mecha битки.
Mob Psycho 100 - не обичам бойнинете шонени и задръстените протагонисти, тук обаче има доста шантав арт и странни идеи, а накрая страничните герои спасяват шоуто от характерното за жанра безличие.
Saiki Kusuo no Sainan (2016) - ми нормална комедийка, но тук-таме шегичките и препратките към по-стари такива ескалират добре.
Kingsglaive: Final Fantasy XV - стандартен фентъзи сюжет, но убийствена визия.
Mobile Police Patlabor: Reboot - съвсем кратко, но приятно ако си фен на поредицата и знаеш какво става.
Среднисти:
Dimension W - някакъв неуспешен опит за киберпънк, ма хубави картинки.
Boku dake ga Inai Machi
Kuromukuro - mecha + самураи + ученическо
Joker Game - уж амбициозно, ама всъщност не.
Relife - това също ми е в нехарактерен жанр, но неочаквано хуморът, дето на теория, не трябва да е доминиращ беше достатъчно приятен, че да оправдавае инвестираното в него време.
Tales of Zestiria the Cross - твърде стандартен фентъзи JRPG сюжет, но картинките са много приятни.
91 Days - почва и се развива добре, но от един момент нататък - маса глупости.
Handa-kun - добра комедийка, но не блести с нищо повече освен играта на сеютата.
Natsume Yuujinchou Go - за съжаление, не е толкова добро, колкото предните сезони, но става.
Шантавите:
Sushi Police
Ojisan to Marshmallow
Uchuu Patrol Luluco
Tonkatsu DJ Agetarou
Nobunaga no Shinobi
Teekyuu (2016)
Bernard Jou Iwaku.
Sengoku Choujuu Giga
Ъъъ, де да знам:
Occultic;Nine - някак го трая и дори на моменти ме радва с глупостите си, но обективно - пълен боклук.
Разочарованията:
Durarara!!x2 Ketsu - след толкова дълго поддържане на любопитството - какво ще се случи накрая, разочароващ reset.
Macross Delta - то и без това френчайзът е пълен идиотизъм, но това тук го закла премахвайки основния му чар - space opera-та и битките, а вместо това се концентрира върху идолските глупости.
Meitantei Conan: Junkoku no Nightmare - сигурно най-лошият Конан филм, щом ме издразни толкова въпреки занижените ми очаквания.
Www.Working!! - очаквах характерния за поредицата хумор и го получих, но някак по-злобен и геговете не се навързват, в интересна стопляща душата история. Личи си, че това са някакви начални експерименти на автора.
Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori - поредният свърхемоционален боклук. Дропнах го след една серия, а така се бях настроил за добър киберпънк детективски сериал по Едогава Рампо.
Drifters - започва надъхващо, но заорава в типичните тъпизми на автора. Дропнах го рано.
За добро или лошо, ето от тези неща съм с някакви спомени. Ако съм пропуснал нещо, ще пиша пак.
Останалото се слива с другата конвейерна продукция.