?!
Не малко деца са подлагани на жесток тормоз в училище:) Не малко деца изпитват някакъв ужас да не ги изпитат,вдигнат на дъската или пък да ги накарат да правят упражнения. Освен това не малко деца мразят все някой от учителите си - в конфлики са с тях.Или пък самите учители не са коректни и се отнасят зле и т.н. с ученика/учениците. В момента трябва да излизам и не ми се мислят повече примери. Но всички тези неща травмират психиката на едно дете, макар и това да не е толкова явно понякога. Всъщност ВСИЧКО се отразява на психиката ни, във всеки един момент, работата е там, че децата по принцип и особено тийновете са по-емоционални (така да го кажем) и нещата се приемат по-импулсивно,отразяват им се повече. Поне така си мисля.
Работата е там, че учителят трябва да може да се справя със всякакви ситуации и всъщност да прави часа интересен за всички. Поне би трябвало да се старае да го направи така. И да няма конфликти между учениците и учителят.
А тия келеши дето правят квото си искат също би трябвало педагогът да им привлече вниманието и на тях. Ако в часовете е интересно и готино, учениците принципно каквито и да са им е кеф и слушат/или поне се занимават.Сега, не казвам, че на 100% можеш да привлечеш вниманието на всеки ученик - то има деца,с които някои учители не биха се справили и т.н. Няма начин да огрее навсякъде на 100%.

И между другото не си прав, че никой не бива да се съобразява(чак толкова) с "малцинствата", в случая учениците, които са травмирани доста по някакъв начин от училището, щото после те ще излязат на улицата и вече не можеш да им повлияеш

Кво като тръгнат да си избиват комплексите и болната психика на улицата - да утрепят някой, да изнасилят някой, да грабят, да си го изкарват на по-малките просто щото могат и щото като са били по-малки не са имали възможността и т.н. А докато са още ученици уж може да им се повлияе. Особено ако са по-малки
Както и да е. Колкото е по-малко травмираща за детето обаче училищната обстановка, толкова по-добре за всички
