Спомняте ли си онази сцена, която така и не се разви в насоката, в която искахте? Или пък двойката, която така и не се хвана, а толкова много искахте? Наистина ви се искаше да се случи другояче, нали?
Ако обичате да пишете и имате развинтено въображение, това е вашият шанс да покажете как трябваше да се случи!
Клуб Накама обявява за втори път Fanfiction конкурс на Анивенчър!
Правилата за участие са, както следва:
1. Няма ограничение в тематиката или заглавията, но фиковете трябва да бъдат по аниме, манга или японски видео игри.
2. Вашето произведение трябва да е между 1000 и 5000 думи.
3. Трябва стриктно да се придържате към атмосферата и стила на заглавието, по което пишете.
4. Творбата ви трябва да бъде изпратена във формат .doc, .docx.
5. Задължително трябва да включите фразата „Никой ли не е дошъл да ме спаси, само защото съм му липсвал/а?”.
Разрешено е:
1.Произведението ви да е кросоувър (cross-over) между различни анимета, манги или японски видео игри .
2.Да включите оригинален герой. Трябва, обаче, да ни изпратите в допълнителен файл подробно описание на този герой (character design) – от физически характеристики до особености на характера, предпочитания и минало.
Не е разрешено:
1.Да включвате вашето истинско име в творбата си. Тя трябва да бъде анонимна за постигане на равно оценяване от журито.
2.Твърде груб и вулгарен език
3.Прекомерно насилие
4.Явни сексуални сцени
Фиковете съдържащи някои от посочените по-горе елементи няма да бъдат допуснати!
Моля, изпращайте вашите творби на
info@aniventure.net с тема „Fanfic” не по-късно от 10-ти август заедно със следната информация:
1.Вашите имена.
2.Заглавие на анимето/манга/игра, по което пишете.
3.Списък с участващите герои.
4.Прикачен файл с творението ви.
Тричленно жури* ще определи един победител от конкурса и той ще бъде отпечатан в специалното издание на Анивенчър 2012 заедно с победителите от Манга конкурса!
*Журито ще бъде предварително запознато с анимето/мангата/играта и героите от вашата творба. Творбите ще бъдат предадени на журито без имената на авторите, с цел равно оценяване.