Ми... аз много искам да се включа по-активно, но бях в сатурнова дупка
и не съм гледала много. От друга страна, мисля че съм избрала най-доброто за себе си, така че ще му дам обща оценка.
Вторият сезон на Kimi ni Todoke беше като първия - симпатичен. А застоят всякак е по-добре от падението, така че съм доволна. В този ред на мисли аниме вариантът на Supernatural също ставаше, но ми беше малко трудно да преодолея отегчението си, щото съм голям фен и на игралната история.
Безспорно тазгодишният ми (ставайки и от вечните ми
) фаворит е Steins;Gate. Не мога да опиша с няколко думи защо, но настаняването му сред топ 5 на любимците ми е достатъчно красноречив факт.
Hanasaku Iroha е следващото - имам много тънко усещане относно slice of life като жанр и съм адски претенциозна, а това хем беше дълго, хем беше рядко не-сълзливо и много адекватно спрямо реалния свят.
Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai - пфю, НАПИСАХ ГО!
С ръка на сърцето си признавам - хареса ми, щото съм момиче, а повечето от нас се радват на такива драма бозици.
Ao no Exorcist - от шонените, които обичам. Имаше и разни същества и мистични работи... Както и да е, предната година с тоя статус беше Soul Eater, все един дол дренки.
Deadman Wonderland - шареният нон-сенс хорър. Годините, в които въобще има
някакъв хорър, са щастливи години, така че не се оплаквам.
В този ред на мисли ще спомена и Mirai Nikki, макар че то е психо хорър, повече психо, но те също са рядкост, често са и твърде скучни, обаче това е доволно.
Natsume Yuujinchou San - аз съм ВЪРЛ фен на поредицата, така че за Натсуме или добро, или нищо. Вчера почна да излиза и четвърти сезон, много се радвам, че сериите са успешни, и съм в еуфория, че получавам нова доза сезон толкова скоро.
No.6 - имаше съвсем неочаквани намеци за педалщина, бях изумена и очарована едновременно, затова влиза в класацията.
Usagi Drop - непретенциозно, затова и успява да се хареса.
Kimi to Boku. - казах вече в друга тема - интересно ми беше да гледам нещо, в което обикновено героите са ученички. Много добре им се получава, ще има и втори сезон скоро.
Успях да изгледам и цели ТРИ филма от 2011-та, което си е направо постижение, имайки предвид колко бавно ги събват, или колко дълго се чакат някакви двд рилийзи и т.н... Hoshi o Ou Kodomo ми хареса най-много; Onigamiden и The Tibetan Dog средно. Сега се сещам за поне още два, които чакам (Гибли и онова с Буда на Osamu Tezuka), но... явно ще останат за 2012.