Всъщност филма е адски готин. Вярно, че е клиширан, но така или иначе не претендира за нещо повече. Сценарият е достатъчно кадърен за да ви държи до края. Имало е къде по-лоши случай. Екшъна си е динамичен и не виждам къде му е лошото. Визията е най-доброто в този стил. Не е гонен реализъм. Това е първия пълнометражен CG филм със Cell-shaded герои и сe справя повече от отлично. AlDim, не мога да повярвам как е възможно да отбележиш като минус, че дрехите не седяли добре !?!?!?! в какъв смисъл подяволите. Все едно да кажа, че specular-а от капките вода по дрехата на Agent Smith не ми харесва, всичко опира до дизайнерска гледна точка. Проблемът със "студените" и "безизразни" персонажи идва от факта, че е хиляда пъти по трудно да анимираш 3D лице отколкото някое рисувано такова. Мисля, че постигнатият резултат е невероятен. Да не забравяме и бюджета, който е бил адски ограничен и е дал своя принос за претупаната на моменти работа. Не правете като AlDim, да подходите с някакви грандомански очаквания. Не е нужно всичко което гледате да поставя нови граници, да вдига летвата или да обръща мирогледа ви. Интересен филм изиграващ ролята си като предвестник на задаващата се буря от CG заглавия. Лека-полека новите технологии ще навлезнат и тук, няма нищо по-хубаво от това да проследите прогреса им от самото му начало, гледайки първия Cell-shaded филм.
Ето линк към интервю с Yasuhiro Otsuka - CGI director и Yasushi Kawamura - Animation Director. Making Of Appleseed демек.
Няколко картинки, които трябва да разрешат евентуален спор за визията.
